بهترین هتل های روسیه
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل کاسموس مسکو روسیه

هتل کاسموس یکی از هتل های 4 ستاره روسیه می باشد که در مسکو واقع شده است. این هتل 25 طبقه در مجموع دارای 1777 اتاق است که 1311 اتاق استاندارد, 417 اتاق بازسازی شده, 37 اتاق دلوکس و یورو, 6 آپارتمان, 6 جونیور سوئیت می باشند. از امکانات این هتل 4 ستاره تاپ می توان به استخر, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, ترنسفر فرودگاهی, اتاق ماساژ, اتاق سلامت, مرکز SPA, مرکز تناسب اندام, خشکشویی, لاندری, رستوران, کافی شاپ, اینترنت, آسانسور, صندوق امانات و ... اشاره کرد. فاصله هتل تا ایستگاه مترو 400 متر, تا فرودگاه 35 کیلومتر و تا مرکز شهر 20 دقیقه می باشد. در سفرتان با تور روسیه پیشنهاد اول ما برای اقامت در هتل های مسکو این هتل 4 ستاره تاپ با قیمت مناسب می باشد.

هتل کاسموس مسکو روسیه

هتل کاسموس مسکو روسیه

هتل هالیدی این سنت پترزبورگ روسیه

هتل هالیدی این یکی از هتل های 4 ستاره روسیه می باشد که در شهر سنت پترزبورگ واقع شده است. این هتل در سال 2009 در 17 طبقه با 557 اتاق مجهز و با امکانات کامل برای پذیرایی از مهمانان و مسافران تور روسیه ساخته شد. این هتل یکی از هتل های تاپ چهار ستاره می باشد که انتخاب بسیار مناسبی برای آن دسته از عزیزانی است که می خواهند در کنار اقامتی آرام و بی دغدغه از دیدنی ها و مراکز خرید معروف روسیه نیز ذت ببرند. در این هتل یک فروشگاه بزرگ وجود دارد که می توان از آنجا سوغات نیز تهیه کرد. از امکانات هتل می توان به 2 کافی شاپ, رستوران, سالن بدنسازی, ترنسفر فرودگاهی, خدمات روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, پذیرش 24 ساعته و ... اشاره کرد. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید تا در این هتل اقامت داشته باشید و از سفر خود در کنار عزیزانتان لذت ببرید و سفر پر خاطره ای را تجربه کنید.

هتل هالیدی این سنت پترزبورگ روسیه

هتل هالیدی این ساسچواسکای مسکو روسیه

هتل هالیدی این ساسچواسکای یکی از هتل های 4 ستاره تاپ روسیه می باشد که در شهر مسکو واقع شده است. هتل دارای 312 اتاق مجهز, سوئیت, جونیور سوئیت, اتاق سینگل, اتاق کاپل, با امکانات کامل و مجهز, مرکز تناسب اندام, خشکشویی, لاندری, صندوق امانات, اتاق ماساژ, مامکان همراه داشتن حیوان خانگی, روم سرویس 24 ساعته, خدمات 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خدمات بیدار باش, رستوران, کافی شاپ, پارکینگ, اینترنت, بار, آسانسور و ... می باشد که تمام این امکانات شامل مسافران تور روسیه می شود. یکی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت توسط گردشگران موقعیت مکانی خوب این هتل می باشد. در سفرتان به روسیه امکان اقامت در این هتل تاپ برای شما و عزیزانتان امکان پذیر است تا از سفرتان نهایت لذت را ببرید و سفری پر خاطره را تجربه کنید.

هتل هالیدی این ساسچواسکای مسکو روسیه

هتل هالیدی این ساسچواسکای مسکو روسیه

هتل رادیسون اسلاویانسکایا مسکو روسیه

هتل رادیسون اسلاویانسکایا یکی از هتل های 4 روسیه می باشد که در نزدیکی میدان سرخ قرار دارد. هتل دارای 427 اتاق و سوئیت, 4 رستوران, یک استخر 20 متری سر پوشیده, سونا, جکوزی, سالن ژیمناستیک, اینترنت, روم سرویس, 20 بوتیک در نزدیکی هتل می باشد. ایستگاه مترو در فاصله 300 متری هتل قرار دارد. در سفرتان با تور روسیه امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا از سفر خود به روسیه لذت کافی را ببرید.

 

هتل آربات مسکو روسیه

هتل آربات مسکو در سال 1960 در خیابان پلتنیکوف, شماره 12 برای پذیرایی از مسافران تور روسیه ساخته شد و در سال 2004 به صورت کامل بازسازی شد. این هتل دارای 100 اتاق و سوئیت می باشد. هتل آربات از دسته هتل هایی می باشد که در مالکیت و مدیریت ریاست جمهوری روسیه می باشد. در سفرتان به روسیه امکان اقامت در اسن هتل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید.





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های روسیه, لیست هتل های روسیه, رزرو هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: